چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
شیخ عبدالمهدی کربلایی

حوزه/ شیخ کربلایی گفت: اقدامات وحشیانه اخیر داعش بار دیگر به ما تاکید می کند که ملت ها و دولت های منطقه باید در راه مبارزه با این سازمان تروریستی و از بین بردن هرچه زودتر آن باهم متحد شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در کربلا در خطبه های نماز جمعه این هفته در حرم مطهر امام حسین علیه السلام از جامعه بین الملل خواست برای از بین بردن داعش با هم متحد شوند و از جناح های سیاسی عراق نیز خواست به توافق سیاسی خود در جهت تصویب قوانین مهم کشور ادامه دهند.

شیخ کربلایی افزود: هر روز بخش جدیدی از توحش سازمان داعش و دوری آنها از اسلام برای جهانیان روشن می شود و اقدام اخیر آنها در سوزاندن خلبان اردنی نیز آخرین دلیل بود بر اینکه این سازمان از ارتکاب هیچ جنایتی در راه ارعاب مردم دریغ نمی کنند.

وی گفت: این اقدامات وحشیانه بار دیگر به ما تاکید می کند که ملت ها و دولت های منطقه باید در راه مبارزه با این سازمان تروریستی و از بین بردن هرچه زودتر آن باهم متحد شوند.

خطیب جمعه کربلا گفت: به تازگی پیروزی های مهمی در استان دیالی محقق شده که منجر به پاکسازی این استان از تروریست ها شد و ما در اینجا از تمام قهرمانانی که در تحقق این پیروزی ها سهیم بوده اند تشکر می کنیم و بار دیگر تاکید می کنیم که دولت عراق باید توجه بیشتری به رزمندگان و نیروهای بسیج مردمی داشته باشد و سلاح و تجهیزات مورد نیاز آنها را تامین کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha